Kies taal

Hightech gloeibougies voor personenauto's

Twee- en driefasige technologieën vinden een adequate, duurzame en groene oplossing met het hightech gloeibougiesysteem van BERU® (types GE, GN, GV), speciaal ontworpen en gefabriceerd om te voldoen aan de behoeften van oudere en moderne dieselmotoren.

high-tech-glow-plugs

Een match voor 2- en 3-fase-technologieën


Hightech gloeibougies met 3-fasige technologie van BERU® voor moderne dieselmotoren (Type GE en GN)

GE0105-blauw

Autofabrikanten over de hele wereld kiezen voor de innovatieve driefasige gloeitechnologie, waardoor het startproces snel, betrouwbaar en milieuvriendelijk verloopt. De 3-fasige gloeibougies van BERU® zijn beschikbaar in een GE- en GN-uitvoering.

Beschrijving van driefasige technologie:

  • Fase 1: Voorgloeien start wanneer de ontsteking begint;
  • Fase 2: Verhitting tijdens het starten;
  • Fase 3: Nagloeien - nadat de motor is gestart, blijven de gloeibougies nog ca. 3 minuten verhit.


Voordelen van de driefasige technologie:

  • De dieselbrandstof wordt vollediger en met minder geluid verbrand;
  • Vertroebeling van uitlaatgas wordt tot 40% verminderd.


GE- en GN-gloeibougies met twee spiralen hebben een gloeispiraal die is ontworpen om de optimale verwarmingstemperatuur te behouden en een regelspiraal die de gloeibougie effectief beschermt tegen oververhitting, waardoor deze BERU®-gloeibougies voor dieselauto's zowel betrouwbaar als duurzaam zijn .

GE-gloeibougies zijn geoptimaliseerd voor prestaties. Deze elektronisch geregelde gloeibougies worden toegepast in motoren van de nieuwste generaties met een programmeerbare microcontroller in de gloeitijdregeling die de startprocedure perfect regelt. 

high-tech steel glow plugs

Kenmerken van de GE- en GN-gloeibougies van BERU®:

  • Snelstart-gloeibougies met een nieuwe, slanke vorm;
  • Korte voorgloeitijd: vanaf 2 seconden;
  • Betrouwbare start (zelfs bij -30°C);
  • Kan worden gebruikt voor nagloeien en is dus milieuvriendelijk: tot 40% minder vervuilende emissies tijdens de verhittingsfase;
  • Nooit meer dieselklop tijdens koude start;
  • Rustig lopende motor;
  • Beschermt de motor tijdens de start.

Gloeibougies met 2-fasige technologie voor dieselmotoren van de oudere generatie (type GV)  

GV852-blauw


BERU® ontwikkelt en produceert hoogwaardige, betrouwbare gloeibougies voor oudere motorgeneraties met één doel voor ogen: voldoen aan de voorgloei- en verhittingsvereisten van oudere dieselmotoren. 

Kenmerken van de gloeibougie (type GV) voor dieselmotoren van BERU®:

  • Betrouwbare koude start;
  • Voorgloeitijd: 5-7 seconden;
  • Gloeibougie met mantel en dubbele spoeltechnologie.

DE VOORDELEN OP EEN RIJ

Betrouwbaar

Consistente prestatieresultaten van een betrouwbaar startproces

Gevarieerd

Assortiment dat geschikt is voor 2- en 3-fase-technologieën

Nieuwste technologie

BERU® voldoet aan de eisen aan een geavanceerd en innovatief startproces, gekozen door autofabrikanten wereldwijd

Gebruik onze onderdeelzoekfunctie om na te gaan welke gloeibougie speciaal ontworpen is voor uw behoeften.

Zoek onderdelen voor een eerder geselecteerd voertuig

Plaat kon niet worden gevonden.

Incorrect Plate Format.

Dit veld is verplicht

Dit veld is verplicht

Vehicle lookups by plate only support passenger vehicles

Verkeerd formaat. Gelieve 17 tekens in te voeren.

VIN kon niet worden gevonden.

Dit veld is verplicht

Dit veld is verplicht

Vehicle lookups by vin only support passenger vehicles

Geen motor gevonden met code of ID.

Meer dan één motor gevonden. Verfijn uw zoekopdracht.

Motor Nr onderhoud Brandstoftype Boring Takt Cilinders VO kW/PS Aspiratie Ventielen
{{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }}
Axle tab
  • Onderdelenzoeker

    Zoek onderdelen voor een eerder geselecteerd voertuig

    Plaat kon niet worden gevonden.

    Incorrect Plate Format.

    Dit veld is verplicht

    Dit veld is verplicht

    Vehicle lookups by plate only support passenger vehicles

    Verkeerd formaat. Gelieve 17 tekens in te voeren.

    VIN kon niet worden gevonden.

    Dit veld is verplicht

    Dit veld is verplicht

    Vehicle lookups by vin only support passenger vehicles

    Geen motor gevonden met code of ID.

    Meer dan één motor gevonden. Verfijn uw zoekopdracht.

    Motor Nr onderhoud Brandstoftype Boring Takt Cilinders VO kW/PS Aspiratie Ventielen
    {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }}
    Axle tab
  • Uw voertuig
  • Uw motor

    Geen motor gevonden met code of ID.

    Meer dan één motor gevonden. Verfijn uw zoekopdracht.

    Motor Nr onderhoud Brandstoftype Boring Takt Cilinders VO kW/PS Aspiratie Ventielen
    {{ engine.make }} {{ engine.code }} {{ engine.tecdoc_id || "-" }} {{ engine.fuel_type || "-" }} {{ formatPreciseValue(engine.bore) || "-" }}mm {{ formatPreciseValue(engine.stroke) || "-" }}mm {{ engine.cylinder_count || "-" }} {{ maxAndMin(engine.cc_tech_range) || "-" }} {{ maxAndMin(engine.kw_range) || "-" }} / {{ maxAndMin(engine.hp_range) || "-" }} {{ engine.aspiration_type || "-" }} {{ engine.valve_count || "-" }}
  • Uw onderdeel